My Instagram

Friday, June 11, 2010

::HOMEMADE BY LUNA::

::11 June 2010-1:50ptg::
::Jumaat::

::Hye guys...ari ni aku nak buat entry pasal COKLAT!!..nyummy2..btw aku ada buat entry pasal coklat sblm ni..coklat tu aku beli istimewa untuk bufday mydear..so ramai gak tanya mana beli coklat ni..hihi..k aku bg tahu..coklat ni homemade ok..ex opizmate aku buat..mula2 aku ni x caya dia leh buat..yerlah homemade kot..tapi..terbaik wok!!sdap k..n aku semestinya seorg yang sgt demanding...sbb aku hanya mkn coklat cadburry jer..demand kan?tp bila aku rasa coklat ni..pergh..nak lg..terbaik wok!!hhahaha..so sesiapa nak order coklat untuk orang teristimewa..tersayang and untu hari bahagia..HOMEMADE BY LUNA ada semuanya..so aku bg korang tgok hasil yang telah di buat..tempahan kena cepat k..









P/S :Cik Mira bersiap sedia dengan tempahan yang akan dtg..xoxo..muaaaaaah::

7 comments:

  1. chantek! chantek!

    ~tepuk!tepuk!

    ReplyDelete
  2. ohh!!~menyelerakannnn...nyum2

    ReplyDelete
  3. ::aini-chantek n sdap..sila2 lah jenguk blog dia..

    elya-terbaek wok::

    ReplyDelete
  4. ohhh..sgt terima kasih nasya!! :D p/s: dah blk keje ke blum? aku kul 6 dah smp umah dah. hahahaha

    ReplyDelete
  5. cantek babe packaging die
    sangat creative! aku suke.

    price die okeh kah?
    reasonable tak?

    ReplyDelete
  6. ::homemade-mira aku masih di opiz..huhu..ader keje kosong x kat tmapt ko?

    lynda-sesuai wei untuk vvip gift::

    ReplyDelete
  7. ::homemade-mira aku masih di opiz..huhu..ader keje kosong x kat tmapt ko?

    lynda-sesuai wei untuk vvip gift::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::