Tuesday, May 18, 2010

::my favorite drama series::

::17 may 2010-5:30pm::
::Selasa::

::Hujan kat luar babe..ayark jalan jem..dengan perut aku yg lapar..haish..mcm2 aku pikir..time2 mcm ni mmg aku slow kalau kat opiz..pikir nak balik jer..hahhaha...mlm ni ader drama best..dah lama wei aku tinggal kan citer2 fav aku..dulu masa xder astro..giller tgok citer2 mcm ni n zaman kat u lg mmg suka tgok citer2 mcm ni..kadang2 sanggup tido lmbt sbb nak stay tgok sampai abis..huhu..skrang ni jer leceh sikt..astro dah lah ader berpuluh rancangan..yag ado lah nak buka chanel local(mak ai)hahhahah..nasib ader member aku ni mmg sama minat ngan aku..thnkz miss farah aka miss president..hahhahah...dia remind ader our fav drama series..tp aku dah missed season 2 so takperlah layan lah..mlm ni first episod..nak tahu citer apa?tadaaaaaaaa!

::huhu..xoxo gossip girl::

Nak tahu knapa aku minat citer GOSSIP GIRL ni?ha sbb aku suka lelaki dlm drama ni..look men sb aku x suka lelaki jambu..hahhaha..masa aku lyn season 1..pergh nak mkn pun sanggup hold..tp lps tu aku missed season 2 sbb bz keje..so mlm ni try lyn balik..so sesiapa suka drama series ni..mlm ni k kat CHANEL 8TV..waktu 9.30pm...ha aku dah bold kan kalau x perasan x tahu lah...hahhahah...

Ok another series drama yang aku suka gak layan..drama yer lah this one...

::GHOST WHISPERER::

Layan k citer ni sbb heroin dia sgt chantek n soft..sbb tu hantu suka cr dia..hahhahaha...ok2 so mlm ni jgn lupa k tgok semua citer2 menarik ni..wah aku dah mcm intisari rancangan...hahhaha..so jgn missed this drama ::GHOST WHISPERER:: citer ni lps citer GOSSIP GIRL ..so miss farah dont missed out..tp kalau aku terlupa ampun ya..hahhaha...xoxo..muaaaah::

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::