Monday, March 8, 2010

♥t.w.o years we together♥

::12 Mac 2010-10:15pagi::
::Selasa::

Myspace Icons

♥Hari yang indah..ahad lps hari yang indah tanpa aku sedari..7 march 2008 tarikh yang x kan ku lupakan..amboi terjiwang plak..hahahha...aku dan mydear menyambut ulang tahun kami berdua yang ke dua..alhamdullillah..kami dapat mengharungi segalanya..insyallah untuk hari2 mendatang juga..mesti korang tertanya kat mana kita org cebrate bkn?(tanya ker?)hahhah..thn kedua kami amat pelik bangat..bkn bermakna mydear x romantik ok..tp..sbb kesibukkan lain..perancangan perkahwinan yang amat sibuk..aku masih lagi tidak membuat entry perjalanan preparation on my wedding day..sorry guys akn ku update secepat mungkin..btw aku update lah aktiviti kami berdua di hari istimewa ok...hahhahah..gilo..maaflah erk..lately ni aku bzz..so korang tataplah..jgn jemu..:P


::ni jer tmpat kami sambut anniversary..lalala..romantik bkn::


::mydear bz buat keje::


::kami berdua..mydear sedang berfikir..nak mkn apa?..::


::hahha..sdap gak even xder kek..::

unik kan sambutan kami..yang penting kami happy..

SELAMAT ULANG TAHUN KE 2!!
NASYA NAIM ♥ SYARAFI SULAIMAN....♥

2 comments:

  1. hehehe akak 8 hb tu 2 tahun gak...hehehebgus tarikh dkt2 jer...uhuhuh

    ReplyDelete
  2. ::huhu..samalah plak kita..btw happy anniversary sis..::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::