My Instagram

Tuesday, January 5, 2010

::APA YG NAK MULA DULU NI?.....::

::5 Jan 2010-10:09 am::
::Selasa::

♥.¸¸·´¯`·.¸¸.♥Tak tahu nak mula dr apa tp yg pasti aku makin takut menempuh thn ni...takut?ker suka?hahhaha..dah x tahu nak rasa apa..lg 4 bln ok!!nasya wake up..plz..start everything...ok2 jgn panik..mula buka lembaran baru utk 2010!!yupz tu dah ku mulakan...huhu..ok2 next2..




::permulaan..segala buku ku keluarkan::
memanglah kan baru nak buka...huhu..jgn panik lg..dengan mengikut nasihat bondaku..aku beli cat bilik n baju melayu utk dua adik lelaki ku..perlu ker?harus ok..di hari bahagia..kita nak smua rasa bahagia..terutama family ku terchinta..





::warna baju melayu pilihan mereka::



::warna picture wall utk bilik ku::



::steady uncle ni bancuh cat..teknologi ok skrang::

so dengan waktu yg ada aku akn manfaatkan segala yg harus aku lakukan..mlm ni final touch up utk baju nikah ku..so nantikan k..♥.¸¸·´¯`·.¸¸.♥

7 comments:

  1. serahkan kat wedding planner... kompem x kan kelam kabut n berjalan lancar.. cuma kena kuarkan kos je la skit.. :D

    ReplyDelete
  2. ::kak sue kena tanya en p..hahaha..dia menteri kewangan skrang..::

    ReplyDelete
  3. 4bln tu tgh best2 ni buat prep.cantik kaler baju melayu tu.have fun n all d best w the prep.take one at a time ok dear

    ReplyDelete
  4. sonok!
    4bulan je lagi weeee~
    jangan panik ok?
    all the best babe.
    kalo nak aku n kekwn tolong
    let me know ek (=

    ReplyDelete
  5. sya, bestnya bancuh cat, mesti dapat warna yg disukai kan,

    faeza ada buat tutorial pomander ball, kat mana nak beli pun ada dia bgtau..

    http://brideinmaking.blogspot.com/search/label/Pomander%20Ball

    ReplyDelete
  6. wah dh ade kaler ke..
    kalo cmtu, kat ganu.. kami pakai kaler rainbow.. wahhh comeynyeee~~

    ReplyDelete
  7. nasya...4 bln je lg..OMG..kejapan jee....heee

    xpe2 slow2..yg pnting checklist tu sntiasa update...

    ReplyDelete

::come to comment my blog::