Thursday, November 19, 2009

::diet??harus ok!!::


::19 nov 09-12:14 tgh hari::
::khamis::

::Gemuk?!eii ayat paling aku geram..huh!..nak buat mcm mana dah keturunan baka besar..ni aku ngah nak kuruskan lah ni..huhu..marah sungguh!!..tinggal brapa bulan jer lg..yg pasti berat aku turun cuma lmbt nak turun..hahhaha...mcm mana ni..kwn baik aku ajak main futsal..aerobik..aku nak smua tu tp timing keje yg x di izinkan..aku balik kul 6..nak redah jem lg..mau sampai shah alam dlm kul 7..huish..xkan aku nak terkejar-kejar..apa yg aku perlu aku lakukan ni..nak g jogging..leh jer..tp on weekend..itu pun kalau aku xder plan g mana2..now aku set kan bfast aku..ikut kan nafsu ni mau smua aku balun..tp sabar nasya..utk brapa bulan sahaja...pagi aku minum susu n corflakes..lunch jarang amik..klu ader pun nasi..tu pun jarang ok!!..mlm aku mkn yg berkuah..huhu..kwn aku kata jgn seksa diri..tp nak buat mcm mana?ngan keje aku yg duk mengadap pc..mana nyer nak bersenam..

Takper dgn kesungguhan aku teruskan..kalau leh nak turun sampai berat yg di ingini..tp aku x lah sampai seksa diri..mana yg mampu aku buat..huish..ngan sokongan mydear..insyallah..



::dato ct..aku nak kurus mcm ni leh..huhu::


2 comments:

::come to comment my blog::