My Instagram

Thursday, September 17, 2009

::raya mood::

::17 sept 09-2:15 ptg::
::khamis::

::Hari ni rasa malas sgt kat opiz..biasalahh kan dah mood nak cuti..haish..busan nyer....ngantuk pun ader..sambil2 tu aku creat something utk tatapan blogger ku..x lah havoc mana juz simple..nak abis dah kan bln ramadhan..rasa kejap jer..sayu nak tinggalkan bln ni..ntah thn dpn merasa lg ke x..kepada clikcs2 ku yg di sayangi..aku nak minta maaf atas segala terkasar bahasa ketika aku menulis...maaf zahir batin..uwaaaa..mlm sok mydear nak balik kg dah..haish..so aku selitkan bingkisan dr aku n mydear utk tatapan korang smua ok..nak bebel lagi tp mata sayu plak..almaklumlah kat luar hujan..so Selamat Hari Raya ...

::selamat hari raya...muaah..::

p/s : terimalah binkisan dr ku nasya naim & syarafi sulaiman....selamat ari raya::

8 comments:

  1. Selamat MeYambut Lebaran

    Semoga Ramadhan ini memberi keberkatan dan rahmat InsyaAllah...

    Semoga Syawal ini memberi kegembiraan InsyaAllah...
    Moga menjadi manusia yang soleh/solehah InsyaAllah...
    Hati-hati bila pulang ke kampung... InsyaAllah...
    Ingatlah Allah selalu... Jaga diri dan hiasi peribadi InsyaAllah...

    ReplyDelete
  2. selamat ari raye nsya maaf zahir batin

    ReplyDelete
  3. slamat hari raya...maaf zahir batin ya

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya jgk.marilah kite berpuasa plak..makan dh byk kan.heheh

    ReplyDelete
  5. ::huhu..mari2 kena berpuasa ni..bdn dah naik..uwaa::

    ReplyDelete

::come to comment my blog::