Monday, September 28, 2009

::di pagi raya yg hening::

::28 sept 09-11:05 mlm::
::Isnin::

::Selamat ari raya..yeay..masuk ari ni dah seminggu kita beraya..aku br nak update..td nak update kat opiz..tp bz menggiller..almaklumlah seminggu cuti..hihihi..so tanpa segan silu..aku uploadlah sebahagian pic aku di pagi raya yg meriah..hihih..btw..raya kali ni x best sikit sbb pagi raya x sempat nak bermaafan ngan bonda tersayang coz turn our house utk first ari raya so sgt bz ok..blum buat umah ter buka lg ni..haish....seperti biasa..pagi2 kami sekeluarga akn beraya di rumah dulu..then dlm tgh hari br beraya di sebelah arwah ayah..haish..lum lwt kubur ayah lg...:(..so mari ramai2 menghayati pic aku di pagi raya..

::di pagi raya pertama::


::with my sis..baju kami sama..color jer lain..hahha..smua ckp kami mcm budak2 lg::


::with my bro..terbeliak mata..hahhah::


::with my lil bro..::


::with our lovely bonda::


::ni jerlah cousin yg ader pg raya..yg lain tinggal cousin2 kechik::


::cousin2 yg kechik2..wah di sayangi ok...hahha::


::my sweetie jiha::


::kami mmg suka possing mcm ni..::


::with mamachik::


::us::

hihihi..mesti korang menyampah sbb aku upload pic raya bnyak sgt kan..hahhaha..alala bkn slalo lg pun ngah rajin nie..tu pun aku dah nak rajin upload pic raya kedua..ketiga dan seterusnya..tp takut korang kata aku ratu bergambar...hhahhaha..ader aku kisah..cak2!!..hahhaha..marah azwan ali kang..so utk tatapan korang tgoklah family ku yg x seberapa ni...weeeeeeeeeeeee....segan tetiba...k lah dah ngantuk..daaaaaaaaa!!::

9 comments:

  1. byk amik gmbr. nurul raya2 tak byk amik gmbr. malas :)

    ReplyDelete
  2. ::ala nurul..thn ni jer..thn dpn x tahu lah..hihi..so mcm mana baby?ok x masa raya?::

    ReplyDelete
  3. amboi beraya sakan die yer..xper sementra masih bujang ni blh lg buat perangai budak2..ihiks..bonda mcm kakak jer..awet muda gtu..

    ReplyDelete
  4. ::awk..tu lah sbb masih bujang bergambar sakan..hihi..tu rr jeles ngan bonda..smua ingat kita org adik bradik..ni ngah amik ilmu..mcm mana kekal muda..hahaha::

    ReplyDelete
  5. ckp kat mak nas, kaksu nk gak ilmu awek muda dia tuh.. hehehe.. tu tuk ari tua nnt. skang ni msh muda.. :D

    ReplyDelete
  6. muke adek prmpuan u mcm serupa jgk..byk ikot muka mak ye..

    slamat hari raya...rounwe

    ReplyDelete
  7. xberaye kat terengganula plak?hehe

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya sya....wah, sakan nampak..!!!

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya!
    maaf zahir dan batin
    ampon le, sok aku tak dpt dtg
    ke open house kamu....
    sbb aku nolong cousin ku (=

    ReplyDelete

::come to comment my blog::