Thursday, August 20, 2009

::University Malaya-in progress::

::20 ogos 2009-2:05 pagi::
::Khamis::

::Bermula 12 ogos -15 ogos lalu..aku n geng2 join bisnes kwn kita org kat University Malaya sempena convocation diorg..aku join sebagai salah sorang tenaga utk booth amik gambar konvo.First day mmg sgt blur ok..x tahu nak buat apa..dtg blah ptg..lps abis interview..aku gegas g UM..parking kete dah lah jauh..dhlah mydear baru lps basuh kete..lps tu aku park mmg kat area tanah merah n lumpur..uwaa..aku sendiri tgok pun nak nangis..x sanggup aku nak amik gambar..huhuhu...dlm hati tunggu kena bebel..n yg pasti mmg itu yg aku kena..kenalah terima..pengalaman pertama yang aku terima..mmg sangat penat...serius..walaupun org2 yg tunggu giliran tgok kita org cool jer..tp yg pasti..aku n kwn2 mmg sgt penat..bygkan..keje kat markplus pun x penat mcm ni..penat wei..korang dapat bygkan kepenatan aku dengan melihat perkataan penat yg aku sanggup tulis ni..hihihih....part yg best..aku dpt knal kwn2 baru..seronok...makcik n pakcik pun ok..lupa nak bg tahu..owner booth ni en asyraf..hihih..kwn ayus..mmg sgt sempoi family asyraf ni..sporting cuma keadaan kelam kabut sikit lah..biasalah firstime experience..so kena bnyak yg kena baiki..tp aku tabiklah..asyraf ni sgt berani..go man!jgn serik nak upah kami..hihihi..selama empat hari aku kat sana..mmg best..mydear x dpt join sbb keje..but the last day my dear join happening sgttttttt...suke2..suke sgt mydear join..ntahlah dah biasa mydear ader..then la join gak..adik mydear..x sempat amik gambar ngan budak noty ni..hihihi...bnyak kenangan yg tercipta..perasaan marah+blur+stress+happy+lawak=bercampur jadi satu..seronok akhirnya...aku selitkan sedikit pic2 kami setelah keletihan..amk gambar2 kenangan..best2..hihihi...


::firstday..dtg ptg pun ramai tau..::

::pinjam bunga org amik gambar::

::hari kedua..dah cekap..cuma maintain..sebelah tu halil chik...hahhaahha..go jero::

::ahli2 myteam ngah berbincang..hihihih::

::kami yg sentiasa bz..hihih::

::hari ketiga..time ni mmg nak flat dah..::

::di waktu ptg yg dah mula tiada org::


::ladies time::

::hari keempat..:

::yeay masa ni mydear dah join::

::sgt suka gambar ni..luv u mydear::


::suka amik pic giller2::

::mmg diorg giller::

bnyak pic aku nak upload..tp biarlah kan..tp ni lah kenangan yg aku x leh lupakan...hope akn dtg ader lg kenangan..::

4 comments:

  1. suke tgk kwan2 ramai yang dah ade bisnes sendiri....

    gud luck sya...

    ReplyDelete
  2. ::thnkz ana..hihihih..buat mana yg termampu babe...::

    ReplyDelete
  3. uikss.. sy bukan budak noti!!!! ngeeeeee

    ReplyDelete

::come to comment my blog::