::my hurt time come again..damn!!::

~5 ogos 09~
~midnite-rabu~
~2:00 am~

::Macma mana aku nak mula tapi hati aku sakt sangat...Hai..aku br balik dr skin class..buat ngan ex gf kpada adik xbf aku...sambil buat dia duk citer pasal xbf aku...mula2 aku x kisah tp ader sat yg cuit perhatian aku...habis jer kelas(alhamdulillah ader sale mlm ni)...aku terus bertubi-tubi tanya kat ekin..apa yg dia tahu..aku sbnarnya x kisah pun sbb aku ader *mydear* ku skaarang tp aku juz nak tahu apa yg xbf aku buat masa ngan aku..yg aku aku geram..mmg dah lama dia duakan aku..ya allah kepadamu ku bersyukur coz aku x terusan kena tipu..tp sakitnya hati ni!!nasib lah aku kuat skrang...knapa perlu adeer lelaki mcm ni kat muka bumi m ya allah..gerammmmmmmmmmmm sgt2 aku..rasa nak lempang dia dpn aku skrang....................tp aku mula berighstifar...dan aku bersyukur ya amat..stiap keputsan aku tu ader hikmanya..aku jumpa lelaki lagi baik dr xbf..hope aku n mydear kekal hingga hujung nyawa..

So nak di jadikan citer..aku apa lagi..lps skin class td..mydear amik aku..huh..sesi lps geram..mydear aku tenang jer..ntahlah..sakit hati ku sgt2 bertambah...nasib mydear pandai control..huhhu..luv u my dear..syg x kan sia2kan hubungan kita..cewaah!!sok adeer skin class lg..hope my life will be ok soon n tinggalkan smua kenangan aku...nak titon::
::luv u mydear...hope our love forever::

Comments

  1. semoga sya sentiasa bahagia selalu bersama tunang tersayang...
    aminnn...
    cool cool...

    ReplyDelete
  2. ::thnkz babe..now dah ok sikit..hope anything will be fine..rindu sama kamu::

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts