Wednesday, July 29, 2009

::hari2 yg memenatkan..::

-4.28ptg..29 july 2009-
-rabu-

::Petang ni aku alami bnyak peristiwa..nak mula pun x tahu mcm mana..first of all..ari ni aku still menanti duit gaji ku yg stuck kat mr niu yg(#@#$$$%$)dah x tahu nak ckp apa...starting of my story..adikku ilang hp..kes ragut..nak marah pun dah x guna..tp geram gak..bfore this aku n yg lain dah slalo tegur dia simpan hp tu elok2..slalo tayang kat public..hp dia yg paling mahal stakat ni ok..haish..aku dulu nak hp pun payah..tp sbb pikir dia nak n keperluan diizinkan gak pakai..last2 ilang mana x marahnyer...duit tu..haish..dugaan penghujung 2009..perasaan ni aku pernah rasa masa tahun 2007..masa tu aku x bekerja..n must prepare everything...nak raya..ngan sedara mara yg suka bertanya..haish..leh sakit pale aku..ni mak aku balik confirm bising habis ngan adik aku ni...

Aku agak stress so aku online jap..chek apa yg patut..g cc..sampai cc..ader satu citer plak..pasal bdak2 skrang yg ketagih main game pc ni..berhabis duit..kalau daah keje aku xkisah..ni smua masih tanggungan mak bapak..time aku nak park motor..(mesti korang x caya aku bw motor kan??hahhaha..mati kalau mydear tahu..sorry dear terpaksa)..k sambung pasal apa yg aku nampak..aku br lps park motor sebelah pakcik ni..aku ingat pakcik ni nak gerak lah sbb gaya br nak naik motor..so aku buat x kisah..so aku gearak masuk cc..sambil nak g rupanya pakcik tu cr anak dia dlm cc..habis teruk kena pukul..mula2 aku rasa marah gak kat pakcik ni..yerlah nak pukul anak dpn2 org..malu lah bdak tu..nak tegur pun bertempat lah..tp bila aku dgr apa yg pakcik tu ckp..mmg perasaan sorang bapa x leh di bendung kemarahannya..mana x nya..bg duit suruh beli minyak..yg lg sedih bapak bdak tu bg duit minyak utk meniaga rupanya buadak tu pakai untk main game pc...sedihnya hati seorg bapak..cr duit nak besarkan anak..tp rupanya...dah lah hidup susah..kalau hidup tu kaya raya takpergak..ni bapak dia duk niaga..haish anak2 skrang..sedih aku tgok..x tahu nak ckp apa..stress bila terjadi di sekeliling kita tp aku jdkan pendoman..hope will have more luck to me..

Bnyak aku ngomel ptg ni..bnyak pengajaran yg aku dpt yg pasti kena pikirkan apa yg patut kita perlu buat..bnyakkan berdoa..aku terima segalanya kerana ader himah dlm setiap kejadian mu...::

No comments:

Post a Comment

::come to comment my blog::