::Ku InGiN kAmU::

Ku ingin kamu - Romance

Demi semua yang aku jalani bersamamu

kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku
tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas


::21 Dec 09-3.47 ptg::
::Isnin::

::Aku suka sangat lagu ni..ader kenangan antara aku dan mydear..suka sgt2 lagu ni..jiwang sikitlah..tp bnyak kenangan dengan lagu ni..bila ingat lagu ni jer..terus ingat masa first2 kenal mydear..wah rindunyer saat tu..::

Comments

  1. saat bile pertame kali bertemu ngan si dia, mmg tak dpt dilupakan ek? tak kire la dlm ape jua keadaa... pasti kenangan tak dpt dilupekan (=

    ReplyDelete
  2. ::huhu..lynda..malu sbnarnya tp itulah kenangan paling indah..::

    ReplyDelete
  3. kenangan terindah ...ahak..ahak.... kenangan ngan ahniu x nk igt ker... hehehe

    ReplyDelete
  4. ::teringin gak nak ingat dia..time dia naikkan gaji n bawa g langkawi jer lah..huhu::

    ReplyDelete
  5. lama btol awak xdk menupdate blog...

    ReplyDelete
  6. aii..nyebok jap..hehe..
    lagu chenta kami..
    wewiiittt..=p

    ReplyDelete
  7. ::anil-sy akn usahakan utk megupdate..huhu

    farest-lagu chinta kami juga..weeeeee::

    ReplyDelete

Post a Comment

::come to comment my blog::

Popular Posts